March 23, 2011

Hvilket brød skal jeg bage til ostetapas på fredag ?

Hvilket brød synes du, at jeg skal bage til ostetapas med nogle rovenner på fredag ?

Du kan afgive din stemme frem til og med torsdag eftermiddag kl. 16.00 og dermed være med til at bestemme, hvilket brød jeg skal medbringe til ostetapas fredag aften med nogle rovenner. Du stemmer i den øverste box i højre sidepanel. Og jeg glæder mig til følge flertallets afgørelse :-))

Der kan vælges imellem følgende fire brød:
  • Kokottebrød med ramsløg - indeholder speltmel og øl og bages i stentøjsform
  • Lavendelbrød - indeholder speltmel og lavendel - hæves i hævekurv
  • Kartoffelbrød - indeholder kartofler, hvedemel, rugmel og stødt fennikel - flettes
  • Hvedebrød med tranebær: indeholder hvedemel, byggryn og tranebær - hæves i hævekurv

No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...