October 27, 2014

Farvel til mit gamle køkken


Der skal lyde et stort farvel og tak for god og tro tjeneste fra min side til mit gamle HTH køkken samt nuværende hårde hvidevarer, som i morgen tirsdag bliver pillet ned af køkken-montøren.

Jeg har brugt de sidste par dage på pakke alle mine køkkenredskaber, gryder, tallerkener, glas, bestik og madvarer ned med undtagelse af de meste nødvendige ting, som jeg skal bruge i mit "feltkøkken" i de kommende tre uger.

Mit "feltkøkken" er placeret i badeværelset. Det består af køleskab, mikrobølgeovn, el-kedel, en flad og en dyb tallerken, to glas, et krus, skærebræt, et sæt bestik, diverse knive, gulerodsskræller, piskeris, dejskraber, diverse beholder til tilberedning i mikrobølgeovn.

Katten (Hannibal) kan dog ikke forstår, hvor hans mad og vandskål er forsvundet hen ! Han bliver ved at gå hen til den sædvanlig placering, hvorpå han sætter sig søgende ned og venter på, at maden dukker op !!!!

Det kommer helt sikkert til at tage væsentlig længere tid at få pakket det hele ud igen, når det nye køkken er klart til indflytning. For så skal der jo tænke store tanker om bedst mulig placeringer.

Og hvor kan der dog være utrolige mange ting på 7 m2 !!! Alle disse mange ting befinder sig nu alle mulige steder rundt omkring i huset såsom badeværelse, soveværelse, gæsteværelse og stue.





Jeg vil byde velkommen til tre uger med støv, rod, rugbrødsmadder, som starter i morgen tirsdag. Jeg vil lide med anstand, mens jeg tager min "ja-hat" på og drømmer mig afsted til mit nye fantastiske køkken :-)




No comments:

Post a Comment

Your comment is my reward :-)
You are more than welcome to write your comment in either English or Danish.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...